پاورپوینت پارادايم ها و مكاتب شكل گيري استراتژي و برنامه ريزي استراتژيك

دسته بندي : مدیریت » مدیریت استراتژیک
دانلود پاورپوینت با موضوع پارادايم ها و مكاتب شكل گيري استراتژي و برنامه ريزي استراتژيك،
در قالب ppt و در 65 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مفهوم پارادايم
پارادايم هاي شكل گيري استراتژي و مديريت استراتژيك
مكاتب مديريت استراتژيك
معرفي انواع مكاتب مديريت استراتژيك مبتني برپارادايم تجويزي (پيش تدبيري)
معرفي انواع مكاتب مديريت استراتژيك مبتني بر پارادايم توصيفي (تجربي- انطباقي)
معرفي مكتب پارادايم تلفيقي
مكتب مجازيگري (سازمان هاي مجازي)


قسمتی از متن پاورپوینت:
پارادايم توصيفي (تجربي- انطباقي) روشن ساختن حيطه استراتژي است. بر اين اساس، استراتژي در چارچوب اين پارادايم در قالب برنامه، خط مشي، الگو، موقعيت يا نگرش كه تحت عنوان 5P ميتزبرگ معروف هستند تعريف مي‌شود. (Plan, Policy, Patern, Position & Perspective)
 بر خلاف نگرش پارادايم پيش‌تدبيري كه طراحي ساختار سازماني را به دنبال تعيين استراتژي و متناسب با استراتژي توصيه مي‌كند، پارادايم تجربي- انطباقي، استراتژي را بيشتر از ساختار سازماني قابل تغيير مي‌داند و بر اين عقيده است كه تغيير و تحول مكرر ساختار سازماني يك مؤسسه، نسبت به استراتژي كمتر به امكان نزديك‌تر است.

در چارچوب نگرش اين پارادايم كه نام ديگر آن مكتب تعيين كننده است، عوامل و شرايط را حاكم بر تصميم‌ها مي‌داند و در راستاي اين نگرش استراتژي همانقدر كه بر عواملي نظير ساختار سازماني، تكنولوژي و ساختار منابع انساني تأثير مي‌گذارد، از آنها نيز تأثير مي‌گيرد ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینی با موضوع "پارادايم ها و مكاتب شكل گيري استراتژي و برنامه ريزي استراتژيك " می باشد که در حجم 65 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی و درس مدیریت استراتژیک پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی: مدیریت » مدیریت استراتژیک

تعداد مشاهده: 15411 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:1,065 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل